Další převod deskové hry do elektronické podoby. Hra pro 2 hráče ovládaná joysticky, cílem je potopit soupeřovy lodě.
Bezdrátový přenos je udělán pomocí transceiveru HC-12, který se velice snadno konfiguruje pomocí AT příkazů.
Pouze se nastaví na obou zařízeních stejný kanál, přenosová rychlost a další parametry a pak lze komunikovat
jednoduše přes UART. Původně jsem na HC-12 využíval mód FU2, který je označovaný jako ultra low power,
ale byly s ním občas problémy, že přenos 7 bajtů trval i několik sekund a komunikace vázla. Průměrný odběr hry
v peaku je asi 80mA. Diody jsou jen informační, červená označuje příchod paketu a zelená, že je paket správný.
Pro případné debugování příjatých/odeslaných paketů slouží PIC piny 27 a 28, kde je implementován softwarový UART,
kterým po připojení FTDI USB to serial adaptéru lze pakety sledovat na PC.
Zdrojový kód pro mastera/slavea je v podstatě shodný, jen je potřeba upravit 2 řádky v kódu.
(pro 1 krabičku)
1x 3.7V 18650 akumulátor
1x HT7333-1 - 3.3V regulátor napětí
1x PIC16F76
1x HC-12 433MHz wireless transceiver
2x 3mm LED (zelená a červená)
1x 2.8" TFT displej (ILI9341) 240x320, SPI
1x joystick KY-023
1x tlačítko
3x 10K rezistor
1x 8MHz krystal
2x 22pF keramický kondenzátor
1x 8ohmový reproduktor (ze starého mobilního telefonu)
1x WT588D zvukový čip, 8Mb (1MB)
1x SPDT posuvný přepínač ON-OFF
1x projektová krabička z Aliexpressu, 125x80x30mm
Zde je odkaz na schéma.
Zde je odkaz na zdrojový kód pro mastera.
Zde je odkaz na zdrojový kód pro slave.
Zde je odkaz na projekt.
Zde je odkaz na hex soubor pro mastera.
Zde je odkaz na hex soubor pro slave.